luvcatz

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av luvcatz - 10 mars 2014 20:47

Idag var första dan med jeansjackan på. Najs, fick förstås ha en varm hoodie under den men vinterjackan é tvättad o hänger i garderoben. Vill helst inte se den förrän till hösten igen.

Blir juh helt klart lite sugen på nya vårkläder, surfade runt lite o såg att Boozt.com har 10% i rabatt just nu. Gratis leverans om du beställer för minst 500 kr. Det är juh inge svårt att komma upp i en femhundring,de har alla märken, bl.a Odd Molly med hundratals fler fina märken, jag blir så sugen, ska iaf gå in o kolla studentklänningar till hjärtat. 

Inte för att vi har samma smak alltid men jag har lovat henne att hjälpa till att leta lite o det är juh kul. Måste juh hitta nåt till mig själv med   


Kom på imorse att det nog är dags för att hitta snygga vårskor, lite bekväma sådär som man kan ha på jobbet.... o en väska behöver jag oxå... Mmmm drömma går juh, ska ju handla nya sulor åt Lady.... Hon får komma först o hjärtat förstås   Hon rusa nyss in här så otroligt glad o fnittrig, härligt att det sjuder av glädje i huset, nu blirre kattmys o Criminal Minds på tv5//fridens


Det finns något för alla o till alla priser! Plockade ut några favoriter - se om jag shoppar åtminstone skorna, skitsnygga juh.

Vill ni komma in på sidan o drömma er bort? Klicka här

   

     

     

   



Av luvcatz - 10 mars 2014 10:15

Denna vecka handlar utmaningen om resor, tror jag har mycket att lägga in här, älskar att resa o har alltid något resmål jag drömmer om   

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Brukar du köpa souvenirer"?


Självklart köper jag souvenirer, man hittar alltid något annorlunda eller typiskt för landet man är i. Jag handlar åt allt o alla för jag inbillar mig alltid att människor omkring mig blir glada åt att jag plockar ut små, små ting som matchar deras egenskaper - handlar oftare åt andra än mig själv - för jag har juh upplevelsen som minne//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards