luvcatz

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Lallare

Av luvcatz - 25 februari 2014 20:49

Vilken dag, mötestisdag - verkligen... Men nu jävlar känns det bra igen, mötet med teaterföreningen vart verkligen kreativt. Vi har lite kris med ledamoter, en tung post i form av kassör sökes.... Det är ju verkligen en förtroendepost, jag menar suppleanter är lättare att rekrytera, men, men jag tycker vi var positiva till framtiden o av erfarenhet så vet jag att det löser sig till slut. Jag é ju så jävla positiv - hur blev det så? Jag har alltid förslag till ljusning bakom hörnet, det är nog en överlevnadsgrej för att inte fastna i något bittert träsk - det blir vad man gör det till, det blir iaf sällan som man tänkt sig o härligt är väl det, tänk om man visste allt om framtiden, skulle det vara kul??


Hahaha, jävla lallare é vad man é då kanske   eller nä, jag har allt för många järn i elden för att ha tid att lalla runt så mycket som jag önskar jag kunde göra ibland! Mötestisdag o tisdagar som är mina tröttaste dagar, hur orkar man, inte konstigt att man bryter ihop på fikaraster, finskakursen denna vecka är att lära sig att räkna till tio - konstigt att vi alltid kommer från ämnet o fastnar i alla möjliga konstiga ord. Kurittanut hammaspeikko.... som betyder Tuktat tandtroll   kom upp idag, ja jösses varför då, jo, det kan jag nog inte skriva här för det var inte en siffra rätt kring fikabordet idag. Surfade in på nordendäck för att se om jag ändå kunde komma till skott o beställa sulor till Lady, fast jag orkar inte tänka  mer idag, orkar inte fatta ett beslut till, é ju helt väck i kolan. Nä, det är bara att bryta ihop o komma igen. Ikväll blirre en tidig kväll o imorron é det lillördag, tillika mitt i veckan - mittwoch - keskiviikko o det betyder att vi närmar oss helgen, löövely//fridens


 
 
En plats i solen

En plats i solen

25 februari 2014 21:17

usch för tisdagar :(

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

luvcatz

25 februari 2014 21:35

Ja, visst är de extra jobbiga :)

 
Ida

Ida

25 februari 2014 22:09

Tycker nog måndagar är värre för min del, fast nu har jag ju fått mer att se fram emot faktiskt när det gäller måndagar. :)
Hoppas tisdagarna blir bättre för dig snart. :)

SV: ja man får försöka göra det positivaste av det man har. :D

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

luvcatz

25 februari 2014 22:18

Ja, oki, härligt att ha mer att se fram emot på måndagar, vad är det för trevligt då?

Ha en fin kväll!

 
Ida

Ida

25 februari 2014 22:26

SV: Leder familje- och barngympa med två andra på måndagar. :D

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

luvcatz

25 februari 2014 22:51

Härligt :)

 
Ingen bild

Bea

26 februari 2014 00:09

Tisdagar avskyr jag också. Det är min tröttaset dag, vet inte varför... kanske är man utsövd på måndagar efter helgen, o på onsd liksom vänder det...
Torsdagar o fredagar är klart bäst. =)

Vad härligt att du är positiv! Jag är ofta lite svartmålande (som du kanske märkt när du läser min blogg) men jag jobbar på det, hehe!!! =)Allt blir sååå mkt lättare bara man kan se lite ljust på saker å ting!

Kram

luvcatz

26 februari 2014 06:29

Ja, dessa tisdagar :/

Ja, det e inte lätt o va människa ;)

Ha en fin onsdag :-)

 
natalia

natalia

26 februari 2014 07:31

HAHAHA! Ja det blir ju lätt så att man börjar plocka lite i andras hus ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

luvcatz

26 februari 2014 08:24

:-)

 
Annie

Annie

26 februari 2014 09:39

Ja när det blir så, så måste man lägga ner det en stund :-(
Hoppas det är bättre idag! :-)
Ja min tisdag var ju också sådär :-(
Onsdagar är bättre! ;-)

Hoppas du får en fin dag! :-)Kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

luvcatz

26 februari 2014 09:54

Tack desamma :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards