luvcatz

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av luvcatz - 29 januari 2014 22:41

Kika in hos Johanna o hjälp henne att må sitt mål med 3 500 unika besökare redan under januari månad :)

Jag lovar, ni kommer inte att bli besvikna.   Tips o tricks, fina inlägg o i jämförelse med mina bilder vet jag att hon har en urbra kamera o lägger upp fototrissar som är väldigt vackra. Klicka er vidare i länken nedan o läs o begrunda de fantastiska bilderna hon bjuder på - hjälp en medbloggerska o ni hjälper er själva//luvcatz


http://enplatsisolen.bloggplatsen.se/2014/01/29/10510583-hjalp-mig/

 

Av luvcatz - 29 januari 2014 21:14

Idag kunde varken minusgrader, snövallar eller motvind få mig att skippa träningen. Med småspik piskande i ansiktet gick jag med bestämda steg mot #itrim centret. Så skönt att det blev av   Det blev ganska sent från kontoret ikväll o jag hade väl småtänkt att hoppa träningen eftersom jag skulle tanka o handla o fixa middan - men, men det finns inga ursäkter att säga nej till sig själv tänkte jag o tur var det för nu mår jag skitbra jue. Sitter ju ändå uppe halva nätterna så det är bara att bortse från mörker o kyla o leva livet som det ska vá.


Har signat upp mig på kurs för att bli försäkringsrådgivare på företaget, två block, första i mars o andra i september, ja det har varit lugnt med uppdrag ett tag o nu om magen vill stabilisera sig så kan man dra på sig lite igen - gillar juh när det händer lite omkring mig. Liiite svårt att bara göra en sak i taget o nu när jag övar o övar mindfullness känner jag mer energi o bättre koncentrarionsförmåga. Mmmm... ok jag e fortfarande jävligt vintertrött av mörkret men, men det får ge sig...


Jorå, fortsatta finska nya ord på matrasten o kom fram till att vår avd är en salig blandning av halv o - trekvartsfinnar, typ tre av tio var helsvenska - trodde de iaf hehe. Vad är egentligen en Svensk? Det blev sen en väldans diskussion om hur vi ska tolka Zlatans reklam för Volvo - eeeeh, det är inte svenskt men ändå så jävla svenskt.....  Sen tog vi upp Markoolios version av reklamen, hehe, jupp de har lyckats. Volvo é inte så dumma som vi tror - smart drag! Fast idag kom vi fram till att även om Zlatan så skulle ställa upp som en Ranelid lookalike i melodifestivalen så skulle han vinna.   Men snyggaste reklamen är dock Van Damme som står i spagat mellan två av Volvos lastbilar, härligt att de satsar så hårt på sitt varumärke - kom igen bara, kineserna petar tillbaka japsarna//fridens






Av luvcatz - 29 januari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html 

 

"Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner"?


Hehe, om jag måste välja en av de typerna så är jag nog "the News" för när jag gör inlägg så är det för att inspirera andra till någe roligt event eller dela med mig av en angenäm upplevelse   Sen gillar jag att checka in på ställen, det blir lixom en dagbok över var man varit o vad man gjort.


Bland mina vänner finns ett par "drama queens", några "thievs", massor av "promoters" som bjuder in till det ena o andra o tom det tredje - fast jag é lite sån med när det gäller teaterföreningens f.b sida hihihi, några "likers" finns där med - de som har en otroligt tom personlig sida. Det finns en del "cynics" bland mina vänner o det är oftast ungdomar som spontant kan spotta ur sig att de hatar världen - hänger nog ihop med dramaqueen lite. Många är lite av the "gamer", jag får massvis med spelförslag - men blockar dem varje gång :/

"Miss Popular" skulle jag gissa att hjärtat hamnar i :-)

"The Lurker" har jag råkat ut för, folk som inte kommenterat eller skrivit nåt på fejjan men minns att dra upp det när man ses om typ två månader....

"The rooster" det finns många som ska hurtigt lägga ut god morron o väderstatus så man inte behöver gå ut o känna efter innan man klär sig för utgång, hehe

 

"Hyena", "Thief" o "Collector" har jag säkert bland mina vännor men det är inget jag har tänkt på//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards