luvcatz

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av luvcatz - 24 januari 2014 18:19

hej hej, sa jag till Legolas i trappen när jag skulle ut o handla. Allvarligt - jag beskrev i ett inlägg i somras mina härliga grannar. Över mig bodde det en hästtjej med sambo som var i flyttsvängen just då. Jag var givetvis nyfiken på vilka som skulle bli mina nya grannar. En kväll stod jag på balkongen o rökte - ut kommer Legolas, hoppar upp på hojjen i typ trikåer o far iväg. Hehe, ja jävlar va roligt jag hade när jag skulle berätta för hjärtat att Legolas bor i vårt hus. - Ja hon kunde bara hålla med mig. Har åkt hiss med Legolas mamma o pratat lite, det var typ kl. sju på morronen, hon hade försovit sig o kände sig stressad o off för morronrutinerna blivit rubbade men supertrevlig :)

Legolas går iaf. musikestetiska linjen för hjärtat o jag var på årets lucia o då var han med i tåget. När de hade inflyttningsfest så lät det som att de spelade trummor, steppade o sjöng! Han plinkar på gitarren rätt ofta. Fadern i familjen har jag ingen kläm på än, mer än att jag misstänker att det är han som dragit igång betongborren mitt i bästa tv programmet.   Men, men - nu borde de vara hemmastadda o jag hoppas de trivs i mitt hus där jag bor. Jag önskar alla grannar o bloggare en trevlig fredagkväll, för det kommer jag att ha. En kväll med tjejorna o nattklubb, då kan vad som helst hända ;)//fridens


länk till tidigare inlägg:

http://luvcatz.bloggplatsen.se/2013/09/13/10186548-i-mitt-hus-dar-jag-bor-kanner-ingen-varann/


Av luvcatz - 24 januari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html 

 

"Länka ditt favoritdjurklipp på youtube"

 

Jag hade tänkt ta något annat tema än kattor, men men, se hur det gick//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards