luvcatz

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av luvcatz - 20 januari 2014 21:03

"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en". 
Källa: Nalle Puh - A.A Milne

 

"Glöm inte innan det är för sent att livets affärer inte handlar om affärer utan om livet". //Källa: B.C Forbes

 

Av luvcatz - 20 januari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html 

 

"Har du klappat ett vilt djur"?


Definitionen på vilt i djurpark så svarar jag Ja - jag har klappat kängurur o koalas - det var ett härligt möte, fascinerande och så mysigt att gå in i parken o bara bli överfallen av godissugna wallabys och kängurur. 

I entrén köpte man en påse med nötter för att få locka till sig djuren jag har varit på djurparker i norden och det här var lite annorlunda :)

 

Spindlar o reptiler é ju sånt man förknippar Australien med och endast i de norra varma delarna kan man även se krokodiler o alligatorer. Vi fick iaf besöka en "redback" - en sort av änkespindeln, som bodde i kompisens garage, ser inte mycket ut men är i vissa fall dödligt giftig. Bjuder på lite bilder av vilda djur jag sett o en del jag klappat.//luvcatz

 

             

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards