luvcatz

Alla inlägg den 7 december 2013

Av luvcatz - 7 december 2013 15:41

Jodå, alla jag känner vill nog ha en eller annan i-pad  Mini eller inte så är det IPad som gäller. Hålla sig uppdaterad med hela världen o inte tar den någon plats att ta med överallt.

Framtiden ligger i en i-pad - tävla om att vinna denna här och nu!


Skriv ditt blogginlägg o länka till denna sida: http://www.tourn.se/profile/

Det har jag gjort//luvcatz

 



Av luvcatz - 7 december 2013 13:15

Så kom snön ner i vår vackra stad. Här står jag ute o fångar flingor o reflexen bländades så fint på bröstet ;) Var tvungen att ta bild på första snön o skicka till grabben i Florida. Jag minns förra året när min älskade låneson var hos oss och första snön kom. Han rusade ut i sina tunna skor o försökte fånga flingor i munnen o bara älskade känslan... Lovely, han har fått sin julklapp med posten o igår fick jag världens tack via fejjan. Härligt att ha vänner o familj över hela världen. Ha en fin dag alla änglamakare/makerskor//fridens


         


   

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards