luvcatz

Direktlänk till inlägg 16 november 2013

Rainman

Av luvcatz - 16 november 2013 12:43

Vaknade tidigt... ljumma vindar plus tio o sol idag. Ikväll blirre Rainman på Rival. Fackets bussresa för i år blir middag på hemligt ställe o avslutning med föreställning på Rival i vår vackra hufvudstad. Det duger som lördagsnöje  Redan 1988 blev jag förtjust i filmen med Tom Cruise o Dustin Hoffman. Ikväll äre Jonas Karlsson man får dregla över. Robert Gustafsson kommer säkerligen att göra savantrollen med bravur. Det är verkligen länge sen jag såg teater.... Hjärtat har inte ens sett filmen så den ska laddas ner o hon måste se den bara.... Fast ikväll har hon fest med vännor, så är det - När katten e borta dansar mössen på bordet, hehe.... Det får hon så gärna ha, ungdomarna e så fina så jag e inte alls orolig.


Var på cellprovstagning på sjukan idag, man blir kallad var tredje år för att kolla livmodershalsstatus. Det är gratis och dessutom har de gjort det möjligt att gå på lördagar. Tänk så bra preventiv sjukvård vi ändå har i Sverige idag. Fick lite tips o tricks med mig från en urgullig barnmorska. Besöket var smidigt och det gick väldans fort så jag stack iväg till köpcentrat o köpte nya hallmattor o lite fler värmeljus - man kan aldrig få nog av värmeljus. Kom hem o möttes av ett sovande hus. Ska sätta mig i soffan o blogga lite om jag får plats...... Jaa så spännande kan en lördag vara, ha en fin dag alla Ni goa....//fridens

http://www.therainman.se/ensemble/robert-gustafsson/

 

       

    

 
 
Maria

Maria

16 november 2013 13:55

Tack! Tänkte 3 dagars, räcker åt mig som är själv =)
Den teatern skulle jag också vilja se, älskar filmen =)
Vart laddar du ner filmer ifrån? Jag kan absolut INGET om att ladda ner filmer så köper alla, men ibland skulle det vara kul att ladda ner någon enstaka =)
Kram

http://www.mariamalmgren.se

luvcatz

16 november 2013 14:24

Hihi, googla på nätet ;)Pirate bay elr Swefilmer är ju fortfarande igång!

Jag använder och streamar från Netflix alldeles lagligt, förta månaden är gratis ;)

Recension kommer imorgon, lycka till ;)

 
En plats i solen

En plats i solen

16 november 2013 15:06

Tack för film tipset, skall absolut se båda två! Kanske redan ikväll om jag orkar, känner mig helt slut på krafter! :(

Cellprovsdags för mig nästa år tror jag, ogillar det, men bara och bita ihop, det måste göras liksom, det är för en bra sak :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

luvcatz

16 november 2013 15:38

vila o ut o soov, snart vänder det säkert ;)

Ja, det e skönt att ha gjort mitt prov, inge roligt alls. Ha en fin kväll ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards