luvcatz

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av luvcatz - 13 oktober 2012 17:25

Mmmm.. nu tog det slut mellan älsklingen o mig, jag vet att jag varit en idiot som försökt att konkurrera mot sånt jag vet att jag inte kan vinna över, och nu har jag slutat lura mig själv, jag vet ju vad alla andra redan sagt!! Men ååå... det gör ont i hjärtat! Han fick packa sina saker igår när vi kommit fram till att det inte var ok, det finns inget att hålla fast vid, ingen idé att förlänga plågan, vi måste sära på oss, vi gör varandra illa, Fan!!!

Jag gick ner till grekrestaurangen med ungarna o tog middag, orkade inte ens tänka på att laga mat.

De har följt vår kärlekssaga på nära håll och de kunde bara stötta mig i mitt beslut, det är skönt att de finns där när mor är nere   luv u guys....

Försöker hålla mig sysselsatt idag, vaknade med sån huvudvärk. Skjutsade ner grabben och en annan kille från Alaska till ett disktrikstmöte, eftersom jag skulle hämta dem igen efter tre timmar så passade jag på o åkte hem till min lille gudson och hans familj, han e fyra år och det är minsann full rulle hela tiden :) Vi spelade ett Bamsespel o han o hans syster blev osams om allt, men - tänka sig att han vann hela tiden... han tröttnade efter tre, fyra omgångar, sen blev jag bjuden på lunch hos dem, gött!  När vi kommit hem igen så gick jag på stan o köpte lakrits och giveaways och postade ett jättebrev på 2 kg till hjärtat mitt i Aussieland. Har även tröstshoppat lite nya attrialjer till badrummet, en tvålkopp, nagelborste, tvålhållare och en fin burk för badsalt :) alla i samma svarta genomskinliga plast, nu ser det enhetligt ut i mitt lilla badrum.

Körde över det älsklingen inte fick med sig på moppen igår när han drog, fick en kram som tack, han var berusad och .... - tack o hej, det svider, jag lider.... snälla sluta!!!


Min förstfödde är med tjejen hos hennes far på middag, de har avskedsmiddag för att fadern och hans fru åker till sydligare breddgrader och blir borta i fem månader, tack o hej, men tänk vilken lyx att kunna göra så :) De kommer hem över jul och nyår o sen drar de tillbaka igen, snacka om att skörda sina framgångar o leva livet. Jag unnar dem det och får tänka att min tur kanske också kommer, med både kärlek och resor, men när.... det får framtiden utvisa!


Har sagt till ungarna att jag vill tycka lite synd om mig denna helg, sen är det måndag igen o då biter vi ihop o kommer igen. Nu får jag ta en dag i taget och lappa ihop mitt ärrade hjärta o koncentrera mig på karriär och egentid, det är ju det jag behöver, eller?? Min bästaste bästaste vän ringde bara sådär, hon var ju på jobbet när jag hälsade på hennes barn, skönt att snackas lite, även om jag inte berörde min hjärtesorg, hon vet också vad det handlar om, orkar inte älta, jag vet att hon vet och bryr sig, vi kan tala om roligare saker, det är därför jag skriver här, här kan jag älta och gå tillbaka o älta lite till, najs, eller hur :)


Tack o hej, fan vad menlöst livet kan kännas för att kärleken tar slut, herregud jag har ju hur mycket som helst att glädjas åt - det får bli en annan dag, idag blir det godis o tv i soffan med filten över huvudet, vill inte vara social mer idag, tack o hej//fridens

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards