luvcatz

Alla inlägg den 21 september 2012

Av luvcatz - 21 september 2012 19:06

I bilen på väg hem hade jag mando diao på högsta volym, tänker på dig då hjärtat. Du har det gott Down Under, vet det o längtar till våren då jag ska åka till dig. Puzz hjärtat, vill inte tjata ihjäl detta på fejjan så jag skriver av mig här på bloggen o e sådär härligt deprimerad i vårt regniga grådassiga höstliga Sverige. Har tänt värmeljus, älsklingen spelar på mobben o ungdomarna gör sig iordning för krogbesök..... I wanna Dance With Somebody//fridens

Av luvcatz - 21 september 2012 16:56

Eller inte, mycket känslor under veckan, bra och dåliga. Är trött på mig själv, tänk va skönt det vore att inte ha så många åsikter, bara följa strömmen liksom..... Fast då vore ju inte jag jag längre utan jag var då någon annan o de vill jag juh inte :) jag gillar att vara jag fastän jag blir trött ibland. Nu är det helg igen o jag har bokat tjejmys med vännorna på lördag, det finns mycket ämnen att prata om, ska bli sååå kul. Tur man har dem, gos till er mina bästaste vännor//friends

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards